Amour

Qui chante la chanson du notre amour



Je t’âme sans frontière avec le coloration de la vie



mercoledì 17 ottobre 2012

Il sogno del cavaliere normanno


La morte del bastardo Giordano
Cavuli e trivuli
mi calu e mi isu …
Chi pisu sta gran coppula i Suli
supra la me testa e casterri antichi,
supra li farchi e supra li furmichi.

Sentu acchianari lu sangu, lemmi lemmi,
la ciavula chi canta sennu sennu
o matri mia mi sbotu nta lu lettu
e sentu vunciu u  pettu,
strittu strittu,
ntra na strummula e u mari!
Unni siti, unni siti “cumpari”?

Sugnu cca Capitanu,
u mi stoccu i stu ciancu,
sugnu fermu e taliu
ntornu ntornu firriu
e un mi scappa mai  nenti
ne un diavulu o un ancilu,
ne un cutierru ne un pilu.

Gran cutugnu chi tegnu
ppi criari stu Regnu !
Sugnu pazzu e fitusu
scelleratu e rugnusu!

Siti un gran Cavaleri
ca un si ecca mai arreri!
E iu sugnu assa onoratu
d’essiri a Vui surdatu!

Ma la trumma firria
e la spata s’allorda,
caccia li denti e la mirra
e di li saraceni l’orda!

Sugnu iu Gabrieli
cu mi manna è u Signuri
ca pretenni una terra
senza infamia ne guerra!

Lu sintisti Giordanu
chistu  Verbu Divinu?
Iu ti dicu, me figghiu
u surdatu chi vogghiu
è l’amicu perfettu
è lu ciancu protettu
è l’affettu
ppi tia
è chu forti du focu
e ppi tia, figghiu miu
chistu Regnu faciu!

Caru patri Vi dicu
ca Vi sugnu divotu!
Iu nun vogghiu ricchizzi!
Si sinceru m’abbrazzi
Nun c’è chu o Munnu avutra bidizza!

Sugnu iu Gabrieli
cu mi manna è u Signuri
ca pretenni una terra
senza infamia ne guerra!

Damuccilla sta terra
senza nfamia ne guerra!
Unni su tutti uguali
li cristiani e li mori
culli greci e l’ebrei
cu lu Re e cu lu Papa
sempri ncelu sta ppi tutti
U Signuri Criaturi …

Mentri dici, Giordanu, sti paroli
spunta ntra la negghia fitta
una donna assa bedda
chi tineva a lancedda!
Adelasia mi parsi
e ntra un svidiri e un vidiri,
gira vota e firria,
a vidi nfaccia a mia!

Picchi chianci Biddizza?

“Picchi u Suli cariu
e lu Munnu sbotaù
cu sta guerra serbaggia
ca mi veni gran raggia
si fa cadiri, amuri, a tia
Re du me cori e poesia!”

Dissi chistu e scumpariu.
Poi fu sangu e gran lotta …
Quanti matri chianceru,
quantu ciatu e curriu
nta la negghia firriu
pi circari u me cori.
“Unni si vita mia?”
Iu currennu dicia.

Po la cerca finiu
e nginocchiu carivu.
Sangu e latti chiancivu
e le frevi acchianau.

E lu vitti a Giordanu
stinnicchiatu,
sutta n’arbulu d’aulivi assittatu …
Cu la spata ‘nta manu,
cu la spata ‘nta manu … e na punta nto cori.

Ora chianciu me figghiu,
un sugnu patri, patrignu.
Beddu era, forti e citrignu
e pi fari stu rignu
mi muriu cummattennu!

Grida forti lu sangu
ma chu forti lu cori:
Sugnu Re di Sicilia,
ma nun c’è chu vigilia
di la festa disiata
cummattuta e truvata.
Giordanedu, me figghiu,
ti pigghiasti a mia, Diu!
Nta la gloria è la via
ca s’agghiutti u me cori.

Un si figghiu i regina
ma si figghiu ppi mia
ca ti chianciu e ti cercu
senza ciatu e pietate,
………………….ahhhhhhhhh
O duluri a virrina
spaccamillu stu pettu
sugnu un patri in difettu.

Giurdaneddu muriu.

Figghiu, figghiuzzu miu!

Nessun commento:

Posta un commento